Guna tepung BFM untuk resepi Gluten Free Sourdough

Resepi yang saya foolproof bukanlah rahsia. Saya dedahkan free Resipi merata tempat. Kecuali resepi donat geboo, ratio tepung khas, video full, ebook special, ianya dalam MASTERCLASS GFSD.
 
List di atas hanya untuk ahli class, Sebab beri peluang pada ahli buat bisnes mereka. Jiwa saya adalah jiwa blogger. Blogger sentiasa mahu share banyak benda pada dunia. No boundaries. 

Dalam resepi Gluten Free Sourdough GFSD yang saya foolproof, saya guna TEPUNG BFM Gluten Free, tepung khas yang saya dan team dah modified ratio (ada beberapa tepung lain yang saya sedang ujikaji juga). Tepung ni powerful sebenarnya. Anda akan dapat hasil yang buat anda jatuh hati gila².

Super excited bila hasilnya macam bantal, macam span. Bantal ye, bukan bantat.

Jika nak mudah, boleh beli dengan ahli masterclass GFSD (saya akan senaraikan ahli yang dah ready nak buat dalam blog ni nanti).

Saya tiada masa untuk buat tepung, jual donat, jual roti.

Fokus saya hanya sampaikan ilmu dan foolproof resepi 🧑‍🍳

Moga ilmunya dimanfaatkan seramai mungkin. Target saya seluruh dunia. Persaingan dunia lebih sengit. InshaAllah moga Allah permudahkan.


*Gambar sekadar hiasan, saya tak jual tepung 😆

asmrdhia

ASMR Dhia is a trailblazer in Malaysia's Gluten Free Sourdough scene. Active in key groups, she has shared 4000+ healthy food tips on Telegram, transforming gluten-free cooking and elevating Malaysia's culinary standards. facebook (GFSD) telegram

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama