Buat awareness berkaitan Gluten Free Sourdough

Untuk yang baru mengenali saya atau baru di dalam group ni, anda boleh baca perkongsian saya sejak 2021 di https://t.me/asmrdhia. Fokus saya semua berkait kesihatan dan cara hack cooking game dengan rendahkan glisemik indeks pada makanan.

Tiada diet, Yang ada makan sedap². Saya tidak risau tentang carbs, sebab saya tahu carbs mana yang bagus dimakan, dan saya tahu hack dia. Jangan takut makan. Bila anda dah tau game nya, makan sedap2 tapi inflamasi badan menurun, berat pun turun

Perkongsian rawat guna pemakanan saya buat sejak 2017-2018 tapi waktu tu tentang air taugeh (TTC mom)

2021-sekarang pula, saya rawat guna makanan dengan lebih tersusun dan berkesan.

Terbaru saya sibuk mengkaji Gluten-Free Sourdough GFSD ASMRDHIA. Sebab? GFSD rendahkan glisemik indeks pada roti, biskut, kek, dll.

Sangat banyak manfaat GFSD , jadi saya buat awareness besar-besaran sejak tahun lepas lagi. Moga lebih ramai rakyat Malaysia tahu kewujudan GFSD.

bawah ni tepung premium bersusun yang saya sedang ujikaji. Ini sebahagian saja. Ada lagi tak muat frame hp 😆. semua kajian sy tentang gfsd saya masuk ke dalam Masterclass GFSD Malaysia.



asmrdhia

ASMR Dhia is a trailblazer in Malaysia's Gluten Free Sourdough scene. Active in key groups, she has shared 4000+ healthy food tips on Telegram, transforming gluten-free cooking and elevating Malaysia's culinary standards. facebook (GFSD) telegram

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama